Höstlov

Så har barnen höstlov eller jag också fast jag nog var igår på jobb några timmar. Även om man var ensam så var det egentligen ganska skönt inget stoj eller höga ljuda prat nånstans i huset bara Radion som spelade på som lite sällskap. Imorgon på förmiddagen åker vi iväg till Houtskär skall vara skönt att få vara lite flera dagar där än bara ett ynkligt veckoslut.



Mina prylat från Perfect Home Partyt har kommit men kan inte hämta dom ännu för jag hade glömt att betala summan på torsdagen så de var sista bet. dag typiskt men nog får jag dom så småningom så får stå ut med att vänta ännu på bild. Som de ser ut nu så har man snart lite fina inredningsgrejer som man vill ha i huset de kan bli riktigt skoj :). Mera sånt och baren börjar så småning om att bli så gamla att dom förstår att INTE ta mammas saker (Hoppas jag i allafall ;) ). 


Men nu skall jag ta och se om man får ordning på torpet sovrummet står i tur denna gång. Lyckas t.o.m få de att se kaotiskt ut ibland kan bara inte förstå hur :O. 

Mera skriverier kommer de inom kort hoppas jag iallafall. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag