Oktober då

Så har vi oktober idag. Denna oktober dag  var det - 2,5 grader ute, tiden har åter en gång rusat iväg nästa vecka har vi höstlov som i år är en vecka skulle nog klara mej bra med dessa 2 dagar som de skall vara normalt måste jag säga de blir färre dagar att ta tjänstledigt. 




Oktober fick jag börja med att vara på Perfekt Home Party som var riktigt roligt och fick umgås med trevliga människor med mycket skratt och prat. De förlängde och livade upp mitt annars tråkiga  höst humör och man piggnade i massor på den kvällen. Hittade några trevliga nyheter till hemmet skulle ha hittat mycket mera men priset fick mej nog lite att backa. Men får man möjlighet att delta på nytt så hittar man säkert igen lite nya saker. Vad det var för saker återkommer jag när jag fått dom :).

En ny soffa har ny fått flytta in i vårt hus hade sparat pengar till den 
Min viktnedgång kommer jag ingen vart med för tillfället har inte orkat helt fundera på på de för tillfället vet bara inte var man skulle börja. Eller jo jag vet måste börja med att dra ner min mat portioner och sen skulle jag inte vilja äta av skolmaten men de måste man. Men lite motion får man i allafall när man cyklar på jobb men man borde cykla mycket mera för att de skall ha någon nytta. Sen skulle man borda få igång den där minst 30min promenaden/dag men de är så tröööögt. En spark i rumpan borde man få ;). Men mitt sluta med kaffe har gått bra iallafall dricker nu mera te i stället men de blir inte alla dagar de heller :)
(Lite har jag nog också försökt att räkna kalorier också men de fungerar inte med allat och definitivt inte med skolmaten när man inte ved vad dom använt för halvfabrikats pulver mm)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag