Förstår inte

Jag förstår inte, för de går inte! Nu har jag varit utan godis i snart två månader suget kommer och går men jag låter de vara och försöker att inte bry mej när suget kommer och de går bra. Igår åt jag faktiskt en 3/4 lussebulle på jobbet men inte någonting annat. Juletid kryllar de av godis på kaffe bordet på jobbet. Men mitt problem är ju att de händer ju inget med vikten. Trodde att sockret var störst boven att jag inte går ner men tydligen inte men jag ska nog ändå försöka hålla mej utan godis. Vi får se vad de händer under julen :). 
Läste att en av orsakerna kan vara för lite natt sömn att man skall sova 8h/natt ja sover mellan 5½-6½h/natt och vaknar 1-2ggr/natt dels för att jag inte kan sova och dels för att ryggen värker. I
steg för hälsa Kan man läsa om olika orsaker om varför man kanske inte går ner i vikt. Dock har man ju inte helt heller varit ut och gått 30min/dag heller som man också kanske skulle borde vara men rör på mej nog en hel del. 
Men tror jag nu ska sätta de här bakom mej och ta en ny start efter Julen. 
20 kg skulle måsta bort och lite till ingenting är omöjligt bara man vill göra de som skall göras

Vägen dit har många uppförsbackar och nerförsbackar 

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga 

saken.

Efter trettio har kroppen en egen vilja. 

Stormigt var de förra veckoslutet i vindbyarna blåste de 26m/s

Mitt Polar loop aktivitets armbad


Men nu Är de en vecka kvar så är det Jullov kommer att vara ett par dagar på jobb mellan jul och nyår för att inte bli helt fattig. Men det stör inte mej de är så fridfullt när inte eleverna inte är i skolan. 
Jag har också försökt att få mamma hit till  julen men de går inte så bra för tillfället fast jag har lovat att jag betalar hennes resa hit. Hon skyller på att hon måste ordna upp allt när hon just har flyttat, men ska nog försöka få henne att ändra sig ännu. Det skulle vara den bästa julklapp jag skulle få om hon skulle vilja komma hit

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag