De går neråt

Sakta men säkert går kilona neråt inte så mycket på en gång men de syns resultat på vågen iallafall. För en vecka sedan ställde jag mej på vågen som vi hade på Houtskär en urgammal våg som fanns innan den digitala kom med i bilden 😂. Nå den visade nu inte alls rätt så dom -2 kg jag hade hoppats på att försvunnit så var en bluff 👀. Ny invägning hade jag idag så på tre veckor -1,4kg ~ 500g/v må de är helt okej. Nu är de bara lite kvar så har jag en ny 10-tals siffra på vågen 😊

I början på sportlovet var jag till Tallin med en kompis och de var riktigt skoj länge sedan jag skrattat så mycket och har haft så roligt. De gjorde riktigt gott att vara lite barnfri. Följande tripp jag kommer att göra är att åka till Stockholm och hälsa på en vän där som jag inte träffat på några år igen bara jag skulle få flygbiljetterna bokade. 


I slutet på sportlovet åkte jag till Houtskär med Benjamin och Lowa kan lova att föret påvägen dit inte var de bästa. Visste att dom hade lovat snöyra och varnat för trafikvädret men hade hoppats att vi skulle komma förbi de men icke när vi kom till Lojo började de att snöa och just före Muurla/Salo så var sikten nästan noll de vädret fortsatte till fredag sedan fick man se solen för en dag 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag