så där ja

Nu har man äntligen en ny dator igen då som man kan skriva på så länge den nu håller men förhoppningsvis minst 2 år den gamla höll 2½ år. Mars går nu mot sitt slut och april börjar våren tycks flyga iväg känns de som för tillfället. Jag borde egentligen ha varit ute på praktik just nu men valde att skjuta upp de så kommer att ta de sedan lite senare i vår. Kände att jag just nu inte orkade med det också.

I maj har jag bestämt att jag skall fara och hälsa på en kompis i Stockholm det skall bli roligt att få träffa henne igen efter flera år senast vi träffade var för 3 eller 4 år sedan om jag inte minns fel eller så har de gått ännu längre tid emellan. Kostar inte många tior att flyga tur och retur om man har tur med biljetterna. 


Igår fyllde vårt mellersta gryn 11 år, usch vad tiden flyger iväg man börjar känna sig gammal 😟. Det känns som om man inte helt hänger med i svängarna. 
Men nu ska man inte fundera på det mera ska ta och njuta av våren och hoppas att det så småningom blir lite varmare på natten också. men i morgon har dom lovat 5cm snö så får väl vänta med vårkänslorna ännu kanske ;) 

 Mina kilon vandrar sakta men säker även neråt fick äntligen en ny 10-tals siffra på vågen så de kämpar jag också vidare med de känns bra att veta att det går åt rätt håll men ännu är det en heldel kvar som skall bort. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag