Äggfasta

Inne på min tredje dag med äggfasta, man äter 6-12 ägg om dagen i 5 dagar efter d strikt LCHF ingen lätt match även om man gillar ägg. De där suget efter en god saftig biff är enorm. Men jag har nu bestämt att 4kg ska bort före julen så de är bara att hålla sig bort från allt gott som godis och chips som innehåller mycket kolhydrater. 
Som sagt har jag ännu 7-10kg att få bort innan jag är nöjd men de är till sommaren så har god tid på mej. 
Men på tre dagar har jag iallafall tappat -1,3 kg på 3 dagar, ingen ballong mage heller på kvällarna som man annars brukar ha så får se vad de står på sen på fredagen när sista dagen för äggfasta är kör 
5-5-5 äggfasta-strikt-äggfasta  sen kör man strikt eller liberalt efter det.
Många tycker säkert att jag är tokig och många säger att jag inte behöver gå ner mera me jag ger mej inte ännu jag har ett mål och de målet ska jag nå. Ha ända sedan tonåren fått höra att jag är tjock (jag var helt normal på den tiden) så nu ska de va slut på de och ju äldre man blir så destu svårare är de att få bort kilona som de är nu eller aldrig

Jag i april 2017

Jag i juli 2017

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag