Trodde inte

Trodde inte helt att de skulle fungera men slutresultatet på äggfastan blev nästan -3kg vilket är ett ganska bra resultat tycker jag. Kör nu in på andra vecka med strikt LCHF har lite förstått att man kan gå upp under den vecka lite men de återstår att se vad som händer och om de går upp så får man hoppas att de inte går så mycket. Mitt mål är ju att få bort 4kg till jul går de mera så får de de stör i te mej de är bara positivt isåfall. 
Idag åt jag bacon och ägg till morgonmål med majonnäs de var som att komma till himmelriket med att få äta annat än bara ägg. För en stund sedan åt jag fylld squash men orka med bara två av fyra vilket är riktigt bra egentligen. Sötsuget börjar sakta försvinna vilket kan göra att man också går ner lite lättare när man inte frossar i sig en massa choklad. Vi får se vad slutet på nästa vecka ger för resultat. 
Kan tillägga att min mage varit mindre svullen med de här systemet och jag har sovit bättre än på länge när jag lämnat bort sockret och ändrat igen på kosten 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag