De går åt fel håll

Min vikt far nu åt helt fel håll de är jobbigt och man mår mentalt dåligt av de jag har lyckats hålla de i två år snart och nu blir de bara fel. Och mår allmänt dåligt de är inte bra eftersom de stressar kroppen och den sätter stopp för viktnedgången. De kan va att jag grubblar för mycket på ekonomin och sånt just nu att de är därför. Jag hoppas ju att allt får en rätsida så småningom att man kan koppla av. Men sen igen rör jag på mej mycket mindre än tidigare där skulle jag också behöva kravla mej upp och börja far ut och gå när man kommer hem men när man inte orkar. 

Vet inte hur man skall motivera sig själv att ta sig ut vet ju att man blir piggare av de så ge gärna tips eller vill nån komma och dra ut mej när jag kommer hem helst borde man ju inte gå in emellan utan ha allt färdigt när man kommer hem. Stanna bilen hoppa ut och marchera på i rask takt eller va. Bra plan 

Nä måste börja göra nå blir en soffpotatis annars och de vill jag inte de är bara så och vikten ska jag ha ner tillbaka motivationen finns men att förverkliga den är trögt.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag