Går bra

De börjar bra detta med att gå ner har nu tappat 2,1 kg totalt sedan jag började blev nog lite förvånad över resultatet, men de som gör mej mest nöjd är att jag har lyckats hålla vikten ganska stabil under hösten de brukar annars dra iväg med buller och bång. Är dock väldigt medveten om vad jag stoppar i mej. och godis har jag ätit under hösten men inte i såna mängder att de skulle gå i överstyr. före julen börja jag lite sakta att lämna bort sötsakerna va nog 2 veckor helt utan men lite smått stoppa jag i mej under julen. 
Efter nyåret blev de noll tolerans på allt socker även alkoholen är bort för en tid framåt men jag gör allt för att få de att fungera. 

Livet då, nej de är ingen dans på rosor precis alla gånger, men man måste ibland finna sin inre styrka och ta sig vidare hur de än ser ut. Jag borde koncentrera mej på att fundera mera på mej själv ibland och inte låta tankarna kretsa kring så mycket annat (vet ju nog att de finns dom som tycker att jag bara tänker på mej själv hela tiden och inte på andra), Eller gör jag de ? Även om de finns massor att fundera över. 

Vädret då ja, inte är de direkt vinterväder där ute med +5,8 grader och regn och blåst. har nog aldrig tror jag varit med om så här varmt i Januari, milda vintrar fanns de ju nog och snöfattiga, men temperaturerna har ändå hållits kring noll grader. 

De va nu en lite uppdatering igen  måste aktivera bloggen lite. 

Om nån känner sig utmanad och vill veta mer om LCHF så får man nog ta kontakt är inte expert men har lärt mej en hel del under dom här 3 åren jag hållit på 

ingen bild denna gång

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag