Nytt år, nya tag

Så är vi inne i ett nytt år igen 2019 kom och for med buller och bång. De här året hoppas vi att blir ett bättre år.  hösten for igenom men mycket omställning i livet och mycket känslor positiva och negativa, av olika slag men tror jag överlevde stormarna men de kan komma nya man vet aldrig.

Jag kommer åter att börja fr noll med vikten fördelen är att jag väger 3,6kg mindre nu än förra året så man har lite försprång men vet kanske man kommer till sitt mål de här året ca 65kg gärna nått kilo under de att man lite har att gå upp om man vill unna sig nå gott ibland. 
Förberedde en före bild denna gång så att man kanske lite skulle se skillnaden om den dagen kommer. Stör lite ibland att man inte har nån helfigur bild när man vägde som mest för 2½ år sedan.  Men får ta å se på mina ansikts bilder då bara istället de syns bra där också.


Två bilder på mej nu läget övre bilden tagen igår och nedre för 2½ vecka sen



Vädret då +6 grader och ingen snö så här i början på januari tror inte jag varit med om så höga temperaturen tidigare men kanske man bara har förträngt de. Sku önska liite snö och någon minusgrad sku pigga upp dagarna en liten aning i allafall, kvällarna har man börjat märka lite med tids ändringen att de börjar va ljusare liiite längre än tidigare men morgnarna är nog onödigt mörka ännu, klockan är snart 9 och de är mörkt ännu.
 Men nu ska jag förbereda maten för idag så åter kommer jag med resultaten hur de går med allting kan bara gå åt två håll endera åt pipsvängen eller helt rätt 

bild tagen idag 3.1.2020, kl 08.45 temp ute +5,3 grader


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag