Närmar sig

Sakta men säkert närmar jag mej mitt mål, de har tagit mej snart tre år att ta mej dit jag är idag. Här om dagen när jag var till reumapolin  passa jag på  att gå lite och prova kläder, har i många år haft obehag att prova och redan att ens se alla valkar som spänner ut längs sidorna har fått en att må dåligt många gånger. Men för första gången var de ett nöje att prova, byxor som jag aldrig ha velat en tänka tanken på att ens dra på mej satt helt ok eller t.o.m perfekt. så de blev att köpa ett par. 
Kanske lite mycket skryt just nu men de får man väl göra ibland hör nog inte till dom som skryter om mej själv så där direkt ut, men ibland är man bara stolt. 

provning av kläder

dags att förnya sig lite, de kommer att bli en fortsättning ännu
Sprängde -20kg idag för att vara exakt är de nu -20,5kg borta. Från en vikt på 89,7 kg till nuvarande 69,2 kg  som vågen visade i morse, och ett midjemått fr 102->76,5cm, 2kg kvar så har man normalt BMI index och de har jag inte haft på 17 år, Vi får se hur långt viktnedgången går om de stannar i nå skede, men för min del får de gärna gå lite extra så man ibland kan unna sig lite gott om man blir sugen på någonting, de negativa är ju att de är mycket annat som också försvinner iom viktnedgången som brösten har ju snart inget kvar 😂🙈. 

Vädret då ingen snö ännu heller och vi har slutet på januari, så att en del buskar börjar ha gröna knoppar så blir intressant att se hur de blir med våren. Temperaturen ute +3,5 igår kväll var de -2,5 grader. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag