Tillbaka till vardagen igen då

Så va vi tillbaka i vardagen igen då med krångliga å stressiga morrnar blää. De va ganska skönt med En vecka utan stress. Nå man sku måsta hitta på nå lösningar men de e inte så lätt. Igår hade jag 3h lite lugn och ro när jag var på Alkopass kurs. Tenten e den 14.3 De ka bli intressant å se om man klarar de eller inte ;). Nästa kurs e Hygienpassset den kommer att vara den 4.4 å tenten den 6.4. Nå de e bara ett pluss om man har dessa lättare att få nå sommarjobb å hygienpass e oxå ett MÅSTE nu mera om man handhar mat m.m. Man får inte "röra" vid mat om man inte har de. Fortfarande finns de inte jobb på markanden jo en massa timlärar jobb finns de men int nå som man sku ha liiite kompetens till. Nå de e bara å fortsätta söka nog dyker de väl upp nå så småningom kan ju inte vara så här för evigt.

Jag försökte få min man å söka jobb på Byggmax i Borgå som ganska nyligen har öppnat (han verkade liite intresserad) För han hade kllat på deras sida efter "sök jobb på byggmax" men dom har tydligen inte en sån kategori.

Vågen har ja inte rört denna vecka de blev en massa kolhydrater under sportlovs veckan och på söndagen åt vi tortillas å resultaten kan ju inte bli annat än +++. Jag tar de nästa vecka i stället :)

Sommarn 2010

Och jag längta efter sommaren med sol å värme men dock inte över +25 för då kan man inte vara e nästan halv död om de blir så varmt
Sommarn 2010

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag