Vilket väder

De här vädret vill man nog helst slippa som håller på nu. Man kan int gå nånstans utan att bli vår om fötterna :( För att inte tala barnen som blir genom våta å hundarna blir våta å skitiga i pälsen under magen. Blääää.

Planerna blev kanske ändrade kan vara att vi far till Åbo Slott å tittar i stället så får barnen titta på en medeltida "riddar" slott. De kan vara att dom uppskattar de de återstår att se. Med familje rabatt så kostar de 17,50€ att fara dit (2vuxna och 2-4barn) Tycker de e ganska billigt. Jag ha int varit till Åboslott sen ja gick i lågstadiet eller va vi månne i Högstadiet oxå, hmmm. Och min man har aldrig varit dit. Men man kanske uppskatar Åboslott på ett annat sätt nu, än vad man gjorde då man var 12 år ;). Å, kameran MÅSTE jag komma ihåg eller så måste jag se till att ha min telefon laddad så kan ja ta foton med den om ja glömmer kameran.
KOM IHÅG Å RÖSTA OM DU INTE REDAN HAR GJORT DE!!!
(till höger finns röstningen)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag