har inte orkat uppdatera

har inte orkat uppdatera På en tid jag har försökt att klara mej att inte sitta standby vid datorn och ganska bra har de gått. Nu mera mår jag dåligt varje gång jag ens tittar på datorn. Månne kvoten börjar vara full. Nu skulle jag bara hitta på nå annat att göra i stället för att sitta här.

våren kom med stormsteg fast man tyckte att snön kommer aldrig att ssmälta men smultit har de gjort de är inte många snö fäckar kvar mera. I parken utanför huset så e där bare en snöhög kvar som är ihopplogad men annars har allt smultit. Ska gå och ta en bild på snöhögen bara dagisbarnen gått in kanske man sku hitta på nå annat å fota också när man håller på. Jag Älskar våren när de hela tiden händer nå de enda man ju inte är sååå förtjust i är att de släpar in så förskräckligt med sand och smuts. Jag har nu dammsugit dagligen  ändå finns de skräp på golvena :) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag