Inget att skriva

Lowa med sin favorit prinsessa
Idag är mitt huvud åter en gång tomt har ingen aning om vad jag skulle ha hittat på att skriva. Bortätt frn att de ännu en dag är Grått grått grått, å dystert väder dit ute temperaturer på +6grader. Hur ska man få motivation att gå ut å gå i sånt här väder. Jag får inte den där känsla att Yes nu vill jag ut å gå. Igår hade jag de men då hann ja inte gå för Wilhelm började med sin fotis igår å de går nog före allt annat. De tog slut på honom ganska bra så han behöver de och så slipper han bort lite från sina små syskon och får känna sig viktig emellan han oxå


Wilhelm


Hmm, jag hade ju inget att skriva och ändå blev de många rader :D


Men nu ha jag tänkt beställa sol och jag hoppas att jag får en sol oxå :P

Bilden är inte ett dugg speciell men de e mulet så jag tänkte den skulle passa in


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag