svårt att hitta jobb

Jag har aldrig varit så här länge utan jobb tidigare som jag varit nu. Men man tröttnar nog ganska snabbt på att överhuvudtaget söka nå jobb när man alltid får svaret "du är inte kompetent för de här jobbet vi måste vänta och se om de söker nån som är kompetent först". Jag kommer ingen vart med min utbildning som jag har (Ungdoms-och fritidsinstruktör) De va bara skit att gå den utbildningen. ku man ha vetat bättre då för 14 år sen när man sökte in till Finns Folkhögskola. Att de är s.g.s omöjligt att få jobb med denna utbildning så skulle jag aldrig ha gått där. De va synd att jag inte slapp då in till Practikum i Hesa som jag oxå sökte mej till. Nå de e bara att e sig om efter en ny utbildning de om jag funderar på är Skolgångbiträde eller Närvårdare

De blev ett negativt inlägg igen då :(

Kommentarer

  1. Jobbigt. Har ju samma framför mej nu i vinter... Fasar lite för det, men försöker tänka positivt. Något skall det väl ändå komma emot.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag