Dålig uppdatering

Vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen så här få inlägg har jag nog aldrig haft tror jag sen jag började blogga.

I början av veckan hamnade jag att vara hemma med en snorig och lite febrig dotter De var riktigt bra å vara hemma för jag fick en hel del gjort och städat som man annars inte orkar med när man alltid kommer hem så sent. Onsdagen var de jobbet som kallade igen och förstås med min otur när jag har bil så var de ju igen världens snöoväder på gång men tack och lov inte lika illa som de för 2 veckor sen. Nå jag nu hoppas jag lite att de inte blir flera sådana väder när man har bil (dom ha lovat till söndagen snöyra)
Nu är de bara å vänta på att våren ska komma. Och vet ni vad videkissorna har börjat komma.

Varför bilden blev i liggande form vet jag inte men dom två vita prickarna så är videkissor Solen bländade opassligt så jag fick inte bra bild på de men dom finns där  ;)

Kommentarer

  1. De va ju typiskt med snöoväder! tur att allt gick bra!
    jag har också sett videkissor i pargas... kanske våren kommer i alla fall.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag