Sportlov :)

Andra dagen på sportlovet. Wilhelm är på Sportlovsläger och han tycker de är skoj under dom här dagarna så är han hos fammo så jag behöver inte kuska honom till Kokon. Igår var de nog så fint väder där ute när solen kom fram och temperaturen var på plus sidan man fick riktigt vår känslor i kroppen. Jag körde igång med att storstäda lägenheten för en gångs skull fick jag alla rummen städade på en gång de är inte alltid de händer :)
Möblerade också om lite i Vardagsrummet de blev spegelvänt mot vad de var tidigare jag får såna där konstiga dillen ibland att de ska ändras (min man e inte så förtjust i de alla gånger ;) )

Wilhelm har nu också fått upp sina gardiner som han själv har fått välja tyg till fick dom sydda förra veckan när Lowa var flunssig. Hon hade ju också oturen att få en släng av magsjuka på fredag natten men tur nog så smittades ingen annan i familjen av de.

Men nu har vi just kommit in med Benjamnin och Lowa  vi lagade fina snögubbar där ute och hoppas dom nu får vara i fred så kanske man skulle gå och ta en bild på dom i morgon och kanske de skull komma en liten köldknäpp på 

Nu blir de hemlagad ärtsoppa och hemlagade fastlagsbullar
(ärtsoppan blir nog i morgon men hemlagad är den)


Kommentarer

  1. Hej Malin! Kan du inte sätta upp lite bilder på hur ni har det hemma, jag e alltid på jakt efter inredningsideer stora som små! Nu då du fixat om hemma! :)

    SvaraRadera
  2. :), Jag å Inredning går ju inte ihop men visst kan jag göra de :D. När jag nu ändå har de städat ordentligt för en gångs skull. Tror jag gör de i morgon när de e ljust när jag kommer hem

    SvaraRadera
  3. Godeftermiddag!

    Nu har du chans att vinna kläder från 30 olika märken hos oss på Oii.

    De som bloggar och inspirerar sina läsare mest kreativt, hittar de snyggaste kiten eller skapar något annat spännande inlägg, är med och tävlar i en av årets största bloggtävlingar.

    Vinnaren väljer första plagget, tvåan andra plagget osv. Totalt kan 30 tävlanden vinna!

    När du bloggat, mejla mig så är du med i tävlingen =)

    ...en fördel i tävlingen är om man tipsar sina läsare att göra samma sak och glöm inte länka till Oii med ordet "barnkläder"

    Varma hälsningar,

    Mikaela
    PR & Kundtjänst
    mikaela@oiidesign.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag