Vilket före.....

Huj och tvi vale för de före de var i går. De tog mej 3½h att komma från Hesa till Borgå då jobbar jag ändå utanför. Hamnade att ta omvägar för att komma nånstans över huvudtaget alla vägar var stockade man kom varken in eller ut från Hesa. Har sett två olika videor via FB hur bilar smäller ihop. Jag ska vara glad som kom helskinnad hem ändå jag valde att ta mej till gamla vägen (via Itis) till Borgå. Körde Kottby, Åggelby, Bocksbacka ut till Ring I sen stocka de till sig vi Itis 16km tog 2½h att ta sig fram. Jag startade kl 14.35 och var hemma  18.10 hoho. Tur att man hade en stor och bekväm bil att åka i och tur att man inte behövde sitta på seminarie idag hoppade jag också över seminariet då Poliserna uppmanade bilister att lämna bilen hemma. Och man går nog inte hur som helst i -20 till Busstationen ca 3,5 km bort

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag