Vacker morgon

Sorry att jag inte har uppdaterat men vår sladd till Datorn har gått sönder så jag slipper inte åt att ladda den. Skriver nu från skolans dator.

Vilken vacker morgon de var idag med sin -18 och en måne som var nästan full (de va väl i förrgår som de var fullmåne?) Trädena var fyllda med snö och solen höll på att stiga upp. Tänk vad man ser när man har egen bil inte ser man alls de på samma sätt när man åker buss.

Jag har nu bestämt att jag ska njuta av vintern (även om jag inte helt gillar när temperaturen sjunker under -10) De är så otroligt vackert just nu de är synd att man inte kan fånga "skönheten" på bild de blir inte alls samma sak. Mina favorit årstider är september och oktober och sen mars-maj och halva Juni.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag