Uppdatering ja

Kanske på tiden igen när de varit uppbehåll i snart 2veckor. Våren fram skrider med buller å bång men inte kan man ju direkt säga att den varit någo varm. Idag var de mellan -3/-5 min vinter jacka sa upp kontraktet så jag går snällt med vår jackan trots att de är kallt på morgnarna. Vi får se om jag blir sjuk eller inte.

Ett bra vår tecken bilden tagen i Helsingfors
Igår var jag lika galen Som många andra och irrade mej in på Stockmanns Galna Dagar. Nå som tur var var de ganska lugnt just då när jag var in dit vid kl 15 tiden. Och man ska nog inte titta runt sig för mycket för då svider de nog när man skall betala. 
I morgon bär de av till Houtskär igen då efter ett långt uppbehåll. Hoppas de blir någorlunda fint väder (men enl. nyheterna har dom lovat regn till veckoslutet. 

Öppet vatten utanför skolan vid Majstads parken

Inte så skoj att stiga av bussen i snöslask i mitten på april :/ vita strecken som finns på bilden är snö

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag