Äntligen lite svalare

Äntligen lite svalare väder där ute temperaturen ligger nu på +5 ute så nu har man liite kläder som anpassar sig till vädret :). Men däremot skulle de kunna sluta regna för några veckor så att de skulle torka upp lite emellan ordentligt. Tycker lite synd om dom stackars österbottningar som har stora översvämningar. 

Jag har nu också börjat med GI igen i den mån de lyckas jag som är lat så lyckas nog inte ta med mej nå till jobben men konstaterade att jag klarar mig ganska långt där också . De är bara när de är soppa som de kan  bli lite knepigare. Men kanske man dom gångerna skulle försöka ta eget med sig de är ju bara 1 gång i veckan som de gäller :). Jag startar med att inte ställa mej på vågen denna vecka. Men hoppas på nå litet resultat i allfall till nästa vecka. Nånstans måste de lossa med tanke på att jag cyklar alla dagar och på tisdagar motionerar jag på annat vis. Ska nog försöka köra in lite mera olika motions former vi får se vad man hittar på 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag