uij, uji denna halka

Envis som jag är så cyklar jag fortfarande fast vägarna är rena rama isbanorna just. Men man spänner sig nog en heldel måste jag säga. Men vad gör man när man tycker om att cykla. Ibland önskar jag att man hade en extra bil. Men jag klarar mej ändå lider ingen nöd. Funderar på om man skulle ta och skaffa vinterringar till cykeln dom kostar kring 35€=>. Eller så får jag skaffa buss kort de är i allafall billigare än att köpa en till bil som vi ändå inte har råd med just nu :). 
2,45km är de till jobbet så 5km tur-retur inte illa fast de nu är upp delat på två. Mem de är inget mot vad jag cyklade för 15 år sen då blev de 10km +3km nästan dagligen de blir väl sommaren -96? två gånger tror jag att jag frågade min mamma om hon kunde köra mej på jobb annars cyklade jag 5dagar i veckan :). Tror inte jag kommer upp i samma i dagens läge men man vet aldrig. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag