en kall natt

I natt sjönk temperaturen till noll frost hade lagt sig på gräset och vägen glimmade mot bilens ljus. Inatt var de också norrsken som syntes visserligen svagt på himlen men fint var de ändå. 

Morgonen började fin men nu börjar de sakta komma moln på himlen som skymmer solen läste en blogg om  att rosorna blommar ännu så jag måsta riktigt gå och fota mina gula rosor som brukar blomma tills snön faller  till marken nästan 

Den har 10 knoppar på bara den här bilden andra "kvisten hade också nå typ 5  knoppar

Lowa ritade igår måsta bara fota de Wilhelm och Benjamin kunde inte rita
 "människor" vid 4 års åldern

Rosorna piggar nog upp den annars dystra hösten när de blir mörkare.

Kommentarer

  1. Hej jag kan inte se bilderna du lagt ut. Vet inte om det e min dator det e fel på? Fortsätt blogga det är trevligt att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. bra att du sa jag har fört överdom via iPadden så tydligen fungerar de inte alltid typiskt ska försöka fixa om de så att dom syns

      Radera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag