Houtskär



Här är man igen då en vecka senare. Just nu. Sitterman och funderar på en eventuell renovering av huset som inte är i de bästa skicket men i drömmarna skulle man vilja bygga ett nytt. Sen min fammo flyttade ut så har huset förfallit en hel del. Min pappa dog innan han fick nå gjort åt huset så här sitter man nu med ett grundrenoverings eller " rivnings" projekt framför sig. Nå helt rivnings skick är de inte :) men en hel del å göra finns de nog.
Bilder har jag ju ännu inte på gården de blev aldrig av och fota i sommras men de kommer väl flera sommrar ;), hoppas jag i allafall;)

Kommentarer

  1. Om de är stavfel eller om ord sitter i hop så e de för att jag är inte helt van å skriva på iPaden ännu ;)

    SvaraRadera
  2. När får man se ditt 'renoverings-rivningsprojekt'? sku va kul att se ditt barndomshem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är min pappas barndomshem, de är inte så mycket å se men kan ju nog rota fram lite bilder ur arkivet på datorn men kan säga att de ser bedrövligt ut :)

      Radera
  3. ahaaa, ja trodde de va ditt barndosmhem. men de gör inget, skulle va kul å se huset där ni brukar hålla till då ni e på hotskär!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag