Om man någongång

Skulle lära sig att vara tyst om allt! Bara för att jag sa att alla barn var friska igen så blev ju förstås Wilhelm sjuk igen. Han vakanade igår morse och sa "mamma, jag är ännu trött" (han är den som är morgonpigg) så jag kände på hans panna och märkte att den var varm. Så febertermometern under armen på honom och den visade 39,6 *suck*.  Så han hade fått feber då igen. Igår var jag på jobb så han fick vara ensam några timmar. Gissa vem som var nervös och orolig hela dagen och satt med telefonen framme nästan hela tiden?
Idag är jag hemma men nu har man ångset för att man borde vara på jobb igen då. Ibland skulle det vara bra att kunna dela sig i två delar eller klona sig (eller vad det nu heter). 

Wilhelm med Tiki i bakgrunden

Jag bakade ju sen bullar som jag sa och dom blev lyckade och goda :) Men jag kom på varför jag inte bakar kanel bullar så ofta det sar ju så sjuttons tid 4 timmar tog de fr det att jag började tills jag var färdig med sista plåten i ugnen 
Mina bullar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag