Pikkukalat Omega 3

Nu är vi inne på 4 dagen med att testa Möllers omega-3 pikkukalat som innehåller både Omega-3 och D-vitamin, Jag fick även Wilhelm att smaka på en halv igår och jag smakade på den andra helt ok smak men konsistensen var nog lite slemmig Wilhelm tyckte det var gott men vill nog inte fortsätta äta dem. Barnen väntar på att få en har försökt ge e på morgonen efter morgonmålet och en på kvällen. Lowa och Benjamin är väldigt positiva till dom. Färgerna skulle kunna variera så kanske det skulle vara ännu skojigare att ta dom Lowa önska de sig rosa fiskgodisar. 
Det som ännu återstår att se om dom har nån effekt med att lugna ner barn med koncentrations svårigheter som det sägs. Benjamin har lite sådana svårigheter så  endera fungerar det eller inte vi har en hel ask kvar ännu

Som Buzzador får jag erbjudanden om olika kampanjer. Om Jag vill delta i en kampanjen ska jag och har turen att komma med i en kampanj
1. Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller 
2.  Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. 
Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.
Det är gratis att vara medlem i Buzzador 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag