Aj, Aj, Aj

Att ha ont i nacke och axlar är inget nytt för mej sedan december -96. Men så här sjukt jag nu har i min vänstra axel har jag nog aldrig varit med om tidigare. Att lyfta armen är en enda pina, och när inte panacod eller burana 600 vill hjälpa mot den värsta smärtan så vet jag inte vad jag skall ta mej till. Pröva igår kväll att även ta sirdalud 2mg som är muskelavslappnande var heller inte till någon hjälp annat än att jag blev trött. Inte att rekomendera om man skall på jobb ;)
Får väl bara ta och stå ut med att ha med mej burana idag på jobbet då och se om man thärdar dagen mellan kl 9-13. Man får se hur de blir med städandet jobbigt att städandet med bara en hand. Eftersom de är jobbigt att lyfta och röra armen och för att inte tala om att sova och hitta en ställning som inte gör ont ganska bra lyckades de inatt, men inte sov jag nu så bra som jag brukar heller :/.

minst sjukt tar de om jag håller armen stilla 



Kommentarer

  1. Thanks!!! You have given your valuable time and shared best information for us.
    Buy Online Sirdalud 2mg in USA

    SvaraRadera
  2. This was a useful post and I think it's fairly easy to see in the other reviews, so this post is well written and useful. Keep up the good work. Sirdalud 2mg -tablets is a muscle relaxant which helps to relax certain muscles.
    Sirdalud 2mg

    SvaraRadera
  3. Thanks for posting this informative things to people. This is really helpful for readers.Sirdalud 2mg

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Mystiska utslag