De var den självständigheten

Som vanligt firade vi den hemma utan stress o ingen fest ;). Men bra gick det också i år jobbade inte Rasse på självständigheten utan han fick vara hemma. 
Men fast de var självständighet så utförde jag ändå en hel del hushålls sysslor. Jag skulle leta efter en sak och de slutade med att jag städade vår garderob den har sett ut som jag vet int vad sen vi flyttat och allt som jag inte har hunnit å igenom så blev dit in kastat. Men nu är den delen fixad och bra med plats blev de.

Lowa fick också nå städ dille så hon städade upp sitt eget rum hon är nog duktig när hon riktigt vill men så är hon ganska ordningsam fast de kan vara stökigt runt om henne emellan åt.

Här är två suddiga bilder på hennes rum gardinerna hängde jag också upp igår


snö kom det också i liten skala 5-7.12, liite till skulle de nog gärna få komma men ute är
de nu ett par minusgrader 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag