Så var det över

Så var detta julstök över för detta år igen och snart har vi ett nytt år att se framemot. Barnen var nöjda med sina julklappar. Detta år kom det inget onödigt utan bara nytto saker som inte i första taget blir kastade runtomkring. Jag var också nöjd med de som jag fick. Inget egentligen onödigt där heller. Bästa julklappen var 3 månaders prenumeration på BBL. Man är nog lite handikappad utan dagstidningen när man har haft den i 12 år men ack så den är dyr. Den onödigaste prylen var en konfektask men i de här huset går de nog åt i allafall :). Favoriten bland julklapparna var en liten skylt där de står Welcome to our home





Och när vi nu kommer in på godis så kan jag säga att jag före julen höll mej i 5 veckor utan godis. Nu under julen har jag nog ätit nån enstaka godis bit men de smakar inte på samma sätt mera som de gjorde och jag har fått bort de där att jag måste ha godis vilket känns ganska skönt. efter allt de här så kommer jag att ta nya tag med att inte äta godis. 

Se var de ju de den målade väggen och klinkers golvet 


bild som vanligt suddig  man ska tydligen inte ta bilder i "mörker" med telefonen väggen är mörkgrå och på bilden ser den  inte lika bra ut som den gör i verkligheten 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag