Jag hittade

Med mycket letande så hittade jag då en klänning åt mej och alla kan säkert gissa sig till vilken färg den var ;) (javisst var den lila). Hittade den på Lindex med 50% rabatt på finskor hittade jag också med 50% rabatt på ibland kan man fynda. Så istället för att göra av med 100€ på kläder så blev de bara 50€. Skor hör ju inte direkt till dom billigaste införskaffningarna nej. Men jag hade tur att de fanns just den storlek jag skulle ha.
Lowa hade jag ju förstås som smakråd även om vi inte hade samma åsikter om skorna ;)

Håret fick jag ju då också klippt de blev lite kortare. Blev så trött på att ständigt kasta upp de i en ponnysvans. Bra blev de sist jag hade de i den här längden var för 2½ år sen. 

En helfigurs bild med klänningen och sen de ny friserade håret 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag