Sakta går de ner

Sakta men säkert går kilona ner vet att de kanske känns som om jag inte talar om annat mej jag börjar närma mej ett mål som jag drömt om i många år. 
När vi flyttade till Borgå sommaren 2011 vägde jag som minst 68,7 kg. Den våren (2011) hade jag gått ner
 8-9kg då inte med LCHF utan en annan. men de gick ut på destsamma. åren gick och sakta gick man upp tillbaka de man gått ner + en hel del till. I april 2016 vägde jag lika mycket som när jag väntade Lowa (nästan 90kg)+ att jag fick höra att min svägerska hade gått ner massor under vintern och våren då bestämde jag mej att gör nå åt saken.
Maj börja jag med de hela och lyckades tappa 3-4kg. Sommaren kom och de föll lite i glömska alltihop men lyckades ganska bra hålla de som jag gått ner.
 Hösten försökte jag men resultatet blev inte de bästa gick ner nått kilo men de höll sig där. Januari kom tvärvändningen samtidigt som jag mådde jätte dåligt, men kämpa för de jag ville nå oberoende envis som man var. under våren 2017 gick jag ner fr 84 ⇒74 kg eftersom jag inte hade bil så rörde jag mej med cykel så de for ganska bra där. Ha lyckats bra hålla vikten ändå med några pluskilon i bagaget. men nu 2019 ha de åter blivit nya tag med positivt resultat -5,4kg på 5 veckor hade inte räknat med att gå ner så här mycket på så kort tid. Bara -1,2kg till mitt första nya mål målet hade jag tänkt försöka nå först till sommaren men som de ser ut nu så kommer de snabbare ön jag tänkt d. 
Kommer att räkna med viktplatå där allt står stilla och de händer ingenting men de är bara att stå ut för de är helt normalt. 

Har bara en komplex grej på min kropp de är min mage är olyckligt lottad med att få bristningar när jag väntade mina älsklingar, och sen iom den stora viktnedgången ser den ut som en skruttig trasa. 
Nå de finns värre saker man får stå utmed så kanske man överlever den biten. 

Nog om den saken blir ett evigt jåmande om jag hela tiden talar om d

Hamburgare med muggbröd istället för vete hamburgerbröd




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag