Varmt

Ovanligt varmt ute för att vara februari idag sku dagens högsta temperatur bli +8 grader riktigt vår värme så vi får se när våren tänker komma sist och slutligen. Snön har smält massor under den gågna veckan lite synd iom att de är sportlov nästa vecka men de finns väl andra sätt att njuta av de också. 
Själv jobbar jag hela sportlovet nästan förutom fredag då jag begärt ledigt tänkte förlänga veckoslutet lite och åka till Houtskär igen nästa gång blir de ant först till påsken och de är i slutet på april men de får vi se. 

Avsteg fr mina matrutiner inom Lchf här om dagen de skulle man inte tydligen gjort. Man borde lyssna på dom som vet hur de går. vågen visade på +1,4kg. Men nu kan också mycket annat sätta den vikten på bla mens som borde ha börjat men kan va att den uteblir iom att jag satt in hormonspiral här om dagen men kroppen vet ändå när de är dags för de månatliga. Men de är bara att fortsätta och köra på som tidigare tar bara en tid för kroppen att anpassa sig igen så vågen får stå nu minst en och en halv vecka. Känner inte nämnvärt av viktökningen mer än att jag har lite svullna fingrar enligt måtten ha de inte ökat nå dom står på de jag mätte sist så man får väl se lite positivt på de hela ändå. Men de är dumt och onödigt att stressa har 3 månader på mej att ta mej dit jag vill ha d 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag