En vecka sedan

Nu har de gått en vecka sen operationen och jag måste säga att de har nog läkt riktigt bra. Lite sticker de emellan där stygnen är men inga nå extra ont har man. I natt var de första gången som jag kunde ligga på mage. Svullnaden har också börjat lägga sig. De ser inte mera ut som om
"man-just-skulle-ha-fått-barn-mage" hehe ;).
Jag har ju inte talat på läge hur de har gått med mina kilon heller. Under sommaren kom de nog lite + kilon på de som jag gått ner men nu har de hållits ganska stabilt på ca 72kg. Nej jag är inte nöjd med detta  jag skulle vilja ner till 62-65kg. Men tor jag ska ta en ny sats efter julen motivationen är bättre då eftersom vi går mot ljusare tider igen. Så man har någonting att se fram emot vem vet kanske jag lyckas gå ner till sommaren de kan ju inte vara omöjligt med tanke på att jag gick ner 8 kg i våras, så lika mycket behöver jag nu bort, så vi får se hur de lyckas;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag