Operation

Igår var jag på operation på dagkirurgiska på Borgå sjukhus. Hade ett gammalt navelbråck som hade öppnat sig på nytt efter sista graviditeten (blev opererad för de 1985 tror jag?) som också har besvärat mej dom 3 senaste åren. Men efter att jag ha gått ner ca 15 kg  har de blivit bättre. Men nu var jag ändå och fick de opererat på nytt. Men nu är de sjukt och ömt och jag får heller inte lyfta nå tyngt på en månad. och jag är sjukskriven 1 vecka.Tack och lov så behöver jag inte fara och ta bort stygnen utan dom smälter bort av sig själv.
Och jag måste tillägga att personalen var jättetrevliga.

Kommentarer

  1. Var i juni o opererade mitt navelbråck och minns ännu hur sjukt de va efteråt och. Kan ännu ibland känna hur de river till när man lyfter tunga saker eller nu när vädret ändrar så känner ja de också där var såret var. Hade också självläkande stygn, de va skönt.
    Hoppas navelbråcket inte kommer pånytt tillbaka, de finns alltid en risk att de gör de.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vi skriver en kandidatuppsats med syfte att undersöka barns (under 10 år) inflytande på beslutsprocessen i en livsmedelsaffär. Vi skulle vara otroligt tacksamma om ni hade lust att svara på denna. Tusen tack i förväg!

    http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=wtgcfeh150htta2996670

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag