Ibland är nog livet orättvist

Jag nämnde tidigare i början på oktober om de här med cancer. Då visste jag ju inte, de jag vet nu att min faster insjuknat i skelettcancer och är jätte sjuk och kommer att gå bort ganska snart antagligen. och om 2 dagar är de 6 år sen min Pappa gick bort i cancer, min andra faster har/haft bröstcancer inte undra på att man känner sig deppad flöljer även en blogg som min äldsta sons gamla förskolelärare skriver om sin pojke som har nyligen fått diagnosen hjärntömör. Sen har vi Barnens kusin Emilia som är 7 år gammal som har hjärntumör. Vad kan man göra när nära människor får cancer speciellt oskyldiga barn jag har svårt att koncentrera mej på jobbet med allt detta som tvinnar på i huvudet. Fick här nyligen veta att Emilias balans försämrats. 
(Jag har fått lov av Emilias mamma att sätta in bilder och skriva om Emilias cancer)

Wilhelm och Emilia från i somras tycker att bilden är fin på dom två äldsta kusinerna :)




Kommentarer

  1. Voi de lilla Emilia!! Jag hoppas så att allt skall bli bra med henne!!

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen tummarna hårt uppe att allt blir bra med Emilia och alla andra små sjuka! Har ögonlappen förresten att göra med cancern? Inverkar cancern på hennes syn liksom?

    SvaraRadera
  3. Jo Ögonlappen har med hennes cancer att göra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag