Kalas igen

Så har man haft kalas igen då. Wilhelm hade sitt försenade 8 års kalas för kompisar idag. Otroligt lugnt gick de. Nå dom vara bara 3 barn också, men 3 kan nog ha lika mycket ljud som 10 barn :). Jag konstaterade också att jag nog inte är nån fest fixare egentligen. Jag e så dålig på att planera och organisera men visst blev de ju bra i slut ändan men men.......

Wilhelms kaka, Jag tror jag skulle behöva börja öva på att dekorera kakor

De blev lite Mcqeen tema




Nu ska jag också sätta in lite bilder på vr bostad som jag tidigare talat om men de ha inte blivit av men nu passade jag på när allt var uppstädat ;)

Vardagsrummet Lite serpentiner över tvn kom med på bilden men de stör väl inte

Vardagsrummet, vår omtalade soffa som vi fyndade för 50€ den ser smutsig ut på ena ändan men de är den nog inte

Lowa och Benjamins rum del 1

Lowas och Benjamins Rum del 2

Wilhelms Rum

Hallen del 1 skynket som e i dörr posten är för mete på kalaset

Hallen del 2









De som inte är med på bilderna är köket men de kommer i nå skede men de är inget att se heller

Kommentarer

  1. Kakan är ju riktigt fin! Bättre än min idag, sned och dekoreringen var ju inget att tala om direkt... Men det är ju smaken som är huvudsaken.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag