30.12

Dagen före nyårsafton. Ha ni tänkt lägga nå nyårslöften för nästa år dom löften som lär ska vara populärast så är ju  hälsosammare levnadsvanor och att man ska börjar motionera mera. Jag kommer att kör igång igen med att gå ner dom sista 8kg som jag vill ha bort. Jag var nere i 70kg i början på sommaren men gick upp lite tillbaka (->72kg) å nu under julen ha jag gått upp ytterligare 2kg. men de försvinner sen när jag börjar jobba igen. Men jag har också bestämt att jag måste börja ta mej ut och länka igen intresset finns men motivationen är på låg nivå. Jag trivdes jätte bra med länkandet när jag kom in i rytmen i våras men sen blev barnen på sommarlov och så blev de inte av mera att fara ut. Och fortsätter vintern som den hittills har gjort så går de ju hur bra som helst å fara ut å springa lite. (JAg ha lite tjuvstartat med att springa till bussen och sen när jag stiger av de är ca 500m ;))

Idag är de också 11 år sen jag och min man förlovade oss



Kommentarer

  1. Inga löften här. Vi får se hur år 2012 blir :) tänk va tiden går 11 år!! Ja vi "firar" ju 12 år i morgon ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag