Skriv för dej själv..

Ibland känns de lite trist att uppdatera sin blogg. Man har ingen aning om hur många som egentligen läser nån enstaka kommentarer kommer de emellan men sen kan de vara dött en lång tid. Vad ska man hitta på att skriva om egentligen. De är ganska svårt att hoppa ur spåret när man är på de (alltså att börja skriva om nå annat ;) ). Men nå borde man egentligen hitta på nå mera bilder borde man ha i bloggen men jag e så fålig på att komma ihåg att ta kameran med mej ut när jag går. + att Akkun i kameran är hela tiden slut (kameran är doppad i vatten 2ggr) först gången var ett misstag Wilhelm tänkte sig inte för när han lade ner den i vatten kannan. andra gången råkade en av barnen få omkull vatten glas över den och sen har den fått sand i objektivet så den vill inte alltid samarbeta men den får hålla ut tills jag får en ny kamera (systemkamera).
Igår var vi till våra  som bor på bärkulla och lagade lite julgodis med deras barn de blev inte helt som planerat men barnen fick leka iallfall och de är bättre att dom är hemma och inget gör för ut kan man helt inte heller gå när de ösregnar. Om vädret fortsätter så här så vill jag ha vår snabbt. jag tcker inte de är skoj med regn, regn, regn dag ut och dag in och för att inte tala om mörkt



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag