Inspiration/kreativitet

Fick lite inspiration att fixa nå skoj jag är inte så jätte händig men jag tyckte att jag lyckades ganska bra med att fixa en egen "kruka" med Hyacinter de återstår bara att se om dom slår ut till julen eller inte och om dom får vara 
Men lite jul känsla fick jag tillbaka iallafall :)

Tycker de blev ganska fint om man nu får skryta ibland 





























Och sen fick jag nästan min önskan uppfylld med lite snö på Självständighetsdagen lite pudersnö ligger de på marken ändå ;)
Bilden blev suddig men man ser att dit är snö

På Emsalö var de ingen snö alls men däremot e vattnet jätte högt stora stenen bakom tiki brukar inte ligga i vattnet


Kommentarer

  1. Va fint de ble! Bara ja nu o sku hitta inspiration till att fixa lite annars blir de så myky att göra till julen om ja int börjar nu

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag