Önskelista

Läste i nån blogg om julklapps önskelista på bloggen så jag tänkte skriva lite ner vad jag skulle vilja ha av Julgubben ;). Listan blir nog inte så lång men någonting kommer de i allafall :)

-Presantkort till klädbutiker
-Nå fina smycken
-Presantkort till nån Hobbybutik.
-En ny kamera
Äh int kommer jag på nå mera just nu förstås i skrivandes stund men de kommer kanske mera snart fyller på den sen :D
Skulle inte vilja ha en massa onödigt krimskrams som man aldrig använder. Jag har nog massor som jag önskar mej men de mesta är sånt som man måste spara pengar till = dyra saker som kameran ;). De är ju inte en kamera för 70€ jag är ute efter

Kommentarer

  1. De brukar finnas myky "vill ha" men när man funderar vad man behöver blir listan kortare ;) fast önskningar e ju "vill ha" saker, kanske ja o borde laga en åt mej :)

    SvaraRadera
  2. De som är överst är nästan viktigast för mej ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag