Dop och annat

Igår fick nu då min Brorsdotter och barnens 3dje kusin ett namn. Lina fick hon som namn fint och sött men så är tösen också söt 


Lina sussade så sött

Lowa var så fin i sin klänning


Vår pajas kan aldrig vara normal på foto :)





Efter dopet for vi hem Till Jervis De blåste ganska hårt i natt och vi var i ett skede utan el så man fick snällt söka fram lite ljus man de var inte så länge vi var utan elen den komm tillbaka after ca 15-30 min. Men visst e de mysigt att sitta med ljus på bordet. 
Och snön lyser fortfarande med in frånvaro lite snö skulle inte skada
28.11.2010 -11grader
 4.12.2011  +5grader

Kommentarer

  1. Står det alltså rätt datum på snöbilden? Men då har där ju redan varit snö! :)
    Är det du med Lina i famnen? Snyggt hår! O vilken ljuvlig nykläckt en!! Oh vad jag väntar på kusiner till de våra, kommer att våldsvisitera mina stackars syskon (eller sambons om de hinner först) då de börjar få babyn. Inte går den här babyfebern bort tydligen, o sådanadär sötnosar hjälper inte ett dugg! ;)

    SvaraRadera
  2. Oj tack för att du sa ang datumet(året) :). Jo de är jag med Lina i famnen tack för kommentaren om håret. Jag har alltid haft långt hår så jag tyckte de var på tiden att gör nå nytt med de :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag