barn på äventyr

Nå inte helt så som rubriken beskriver man nästan. Idag hamnade jag att ta barnen med mej på jobb för dom har inte dagvård i dagar tre (ons-fre) nå jag hade redan kollat med rektorn att de var OK jag förklarade vänligt situationen :).
Barnen fick nöjet att åka buss med mej till Helsingfors. Då vi steg av bussen så såg Benjamin spårvagn å konstaterade att han vill nog åka spårvagn. Så jag tog barnen med mej och åkte på eftermiddagen spårvagn till busstationen. Hoppade av vid järnvägsstationen så gjorde jag situationen ännu mera spännande tog metron därifrån till Kampen. Så allt utom tåg fick dom nu åka idag. De var nog uppskattat. I bussen så somnade sen båda dom var nog så trötta. 

I väntan på spårvagnen


I metron Benjamin såg väldigt fundersam ut

Vi väntar på bussen i Kampens busstation

Världens sötaste föl var vi å hälsade på på söndagen hon är helt underbar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag