Skryt

Nej inte för egen del inte nå annat heller. 
Men att Ipad skulle vara en bra grej vet jag inte. Jag hann inte ens börja använde min med sim-kortet i så börja den krångla. Den fick inte kontakt med sim kortet eller 3G nätet så jag hamnade att föra in den på service. Först tänkte jag att de skulle ha varit kortet som de var fel på så jag for först till närmaste Sonera butik och kollade om de va nå inställningar som var fel eller som den inte fick upp så efter 20min så konstatera han där att nej de var inte de som var felet. 
Så jag fick snällt fara till Gigantti och kolla upp den där. lämnade in den och två dagar senare fick jag textmeddelande att den var färdig......Hmm, kom dit för att hämta den och så fungera den ändå inte. Så dom tog in den på nytt och skickade iväg den dom förklarade att den har nå on/off som gör så att 3G ska fungera och av nån anledning så ville den inte vara på on när man satt igång den. Så den fick snällt fara på service och kolla upp de. J***a skit......
Så hoppas nu inte nån annan får samma problem och hoppas den nu sen är i skick när jag hämtar den idag......
Sorry de blev att klago inlägg men man blir ju inte nå glad när alla skryter om hur bra Ipad och Mac är *morrr*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag