segt

De är lite segt att uppdatera bloggen just nu. Har inte så mycket att skriva om för tillfället :). 
Min permittering är ju som sagt upphävd så jag jobbar fram till midsommar hellre de än att vara utan pengar vete hur länge. Dom tiderna är nu gone hoppas jag. Vill aldrig mera vara i sådana situationer där jag bara sitter hemma och gör ingenting även om dom sista månaderna har varit tunga så har jag njutit av att jobba och ha människor omkring mej för att inte tala om härliga arbetskamrater.

En lite ledsen sak har ju ändå kommit förra torsdagen hade Mimmi kissan hoppat ner från Balkongen vår som är på tredje våningen. Som många av er vet så är ju katten ett ganska vigulant djur som kam hoppa från dom mest hisnande höjder som man inte ens vågar själv tänka på. Mimmi har nu varit borta sedan dess. Sist hon gjorde nå likande var i höstas men då tror jag hon föll ner från fönsterbrädan men då kom hon emot springandes på morgonen när jag kom ut med hundarna. Men nu kommer hon inte ens när man lockar man befarar de värsta :(. 
mimmi 2 år gammal är hon nu

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag