60år skulle han ha fyllt

Ja, idag skulle pappa ha fyllt 60 år om han skulle ha levt fantiserar lite hur han skulle ha firat sin 60 årsdag. Lite svårt att säga hur de skulle ha varit idag. Men de kan vara att han skulle ha firat den så som han gjorde när han fyllde 50!?  I november är de 7 år sen han gick bort ännu idag känns de som igår som han levde. När jag kom upp i tonåring så försvann en del kontakt med honom men kom tillbaka sen senare me n lika nära som den var när jag var liten kom jag nog aldrig. Mamma och pappa flyttade isär när jag va ca 2 år gammal, pappa bodde sedan hos fammo  ända tills hon flyttade till ålderdoms hem. Wilhelm var 3 månader när fammo gick bort.  Från 2003-2011 har jag mist 4 st från pappas sida. Fammo 2003, min farbror och pappa 2005 och min faster 2010. Alla har gått bort i cancer i olika form


De är låt namnet jag tänkerfrämst på med denna låt men den är fin
SAKNAR DIG PAPPA 

Men nog om de inte så jätte intressant å läsa kanske men ibland känns de skönt å få berätta sånt som man sitter å malar på inombords

Kommentarer

  1. cancer är äckligt, hoppas din pappa inte behövde lida å tampas med sjukdomaen länge... /nina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag