Musik

Jag satt och lyssnade på två låtar av Eva Dahlgren och konstaterade att musik är nog en en viktig del av mej. Saknar att inte kunna lyssna på musik i fred och bara få vara ibland. Förr städade jag alltid med musiken på hög volym (inte så högt men lite över normala) man blir så avslappnad och kan koncentrera sig på de man ska göra.
Måste ta och kolla på CDON om man skulle hitta bra musik i av slag mest av allt saknar jag att få sjunga själv sku gärna ha farit med i damkören men den krockar med barnens Engelska så för mej blir de ingen BMI kurser i år igen. 

Dom här två lyssnade jag på nyss, fina är dom båda



Kommentarer

  1. Jag har sådanadär trådlösa hörlurar jag brukar fixa städningen med om sambon vaktar barnen. Är lite adhd men musiken hjälper som du säger mig att fånga tankarna och att få saker gjorda. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De skulle ju vara nå tack för tipset

      Radera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag