En spark i ändan

Borde man nog ha emellanåt. Jag kan inte förstå vart orken försvinner när man kommer hem från jobbet. Nå idag gav jag mej själv sparken och for iväg på ett av stadens arrangerade motions grejer som ordnas för stadens anställda. De råkade vara så att dom hade konditionstest (rask gång) och jag konstaterade att jag nog NU måste börja gå ut och gå och sen kanske sakta börja länkka igen men lite i taget måste man ju göra annars orkar man inte hålla på länge :). Men nästa tisdag igen då är de Stavgång på menyn. Jag måste säga att fast jag var tveksam om jag skulle orka ta mej i väg så var de nog ganska skönt med dom 2km rask gång som ingick i konditionstestet. Nu mera motion och kilona bort (jag har gått upp allt jag gick ner för 1½år sen + lite till :( .  )

Nalle Puh citat:

Problemen blir mindre när de delas med någon,
med hemligheter är de tvärtom

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag