Härligt väder

Vad jag njuter av vädret just nu. Idag var det inte så farligt kallt heller nu på eftermiddagen. Eftersom jag går alla dagar på jobb just nu så kan man nog inte ha så mycket bättre väder. Solen lyser och temperaturen har på morgonen varit -10 och nu på em -5. Rätt sorts kläder på så får man heller inte kallt men man kan nog inte få kallt heller när man går jag går ganska raskt ännu till 

Jag glömde ju att skriva att vi var till skrinnsko planen på söndagen Lowa var jätte duktig fast hon inte har stått så många gånger på sina skrinnskor men fast hon föll så var det en glad flicka som klev upp (själv) på skrinnskorna och övade vidare vi var kanske en timme det blev lite kallt för mamma som inte hade skrinnskorna med ;). 
Benjamin var också duktig tänk om man skulle ta sina skrinnskor med nästa gång man går men man kanske inte hålls på skrinnskorna heller man känner sig väl som en kalv som försöker ta sig upp på vingliga ben kan jag tänka mej :D. Men man måste väl pröva.
Sen skulle jag nog behöva ta mej ut i skidspåret bara man sku hitta monor behöver NNN monor stl 38 både åt mej och Wilhelm hmmm,

              







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag