Yes, I did it

Så nu kan man lite koppla av igen inga extra spänningar på gång mera nu har jag avklarat examens del 1 & 2 som i dag blev godkända. Jag är nog så dåligt på att skriva ner hur jag jobbar å sånt så tur att man är kvick och kan förklara de muntligt i stället. Examensmästaren tyckte nog att jag skulle öva på att skriva ner mina erfarenheter oxå så vi får se hur det går med ET 3&4 så nu skall jag ta och sätta mej ner och skriva dom delarna. Så kanske man blir Ledare inom skol och eftermiddagsverksamheten (som det heter nu) ännu i vår. Men jag hör nog till den som har men engång bestämt sig så ska de också bli *happy*

Jag har nog mera spännande saker på gång men det meddelar jag sen när det närmar sig och jag vet hur det går :)


Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag